Proč IP systém?

Integrace hlasu a dat

Systémy společně se software ANTS CTI Client zajistí Vaši úspěšnou integraci hlasu a dat.

Flexibilita dle Vašich požadavků

Využijte i ve Vaší organizaci výhod kvalitních technologií, aniž byste měli velký rozpočet. Systémy lze flexibilně rozšiřovat a konfigurovat podle specifických požadavků Vaší organizace. Nabízejí řadu funkcí protokolu IP, jako propojení s mobilní sítí, integrovanou hlasovou schránku a e-mail, zasílání rychlých zpráv (chat) a informace o přítomnosti. Mohou využívat vestavěné aplikace, jako je řešení call centra, mobilní řešení a systém hlasové schránky.

Kvalita za přijatelnou cenu

Systém pro každou malou či středně velkou společnost, která chce využít výhod kvalitních technologií, aniž by měla velký rozpočet.

  • Avaya IP Office™ je komunikační platforma pro malé a středně velké podniky.
  • Jedná se o vysoce modulární hybridní řešení, které poskytuje sofistikované komunikační funkce pro podniky od 5 do 3 000 zaměstnanců.
  • IP Office poskytuje bezproblémovou hlasovou a video komunikaci, UC (včetně sjednocených zpráv, mobility a trvalého zasílání zpráv), audio, video a webovou spolupráci a také integraci s oblíbenými desktopovými aplikacemi, jako jsou Outlook, Microsoft Teams a Salesforce.com. Díky možnosti provozu ve virtuálním počítači, na vyhrazeném serveru nebo zařízení nebo v prostředí smíšeného nasazení nabízí IP Office flexibilitu a cenově výhodnou volbu.
  • chytrá digitální/IP pobočková telefonní ústředna
  • integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
  • rozšiřitelný z šesti analogových vnějších linek a 18 vnitřních linek až na 288 vnitřních linek pomocí rozšiřující jednotky
  • cenově dostupná instalace i provoz
  • integrované aplikace včetně řešení call centra, mobilního řešení a hlasové schránky
  • snadný přechod od analogové komunikace k protokolu IP

PDF ke stažení:

 

  • integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
  • spolehlivý záložní systém pro případ výpadku sítě
  • snadná vzdálená správa přes Panasonic KMS server a cloudovou službu
  • integrace stolních i mobilních zařízení usnadní komunikaci v rámci pracovních týmů i s Vašimi klienty
  • bezdrátový DECT systém zabezpečí okamžité a přesné telefonní spojení
  • integrace mobilů umožní využít mobilní zařízení v terénu jako standardní kancelářské pobočky

PDF ke stažení:

 

  • integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
  • spolehlivý záložní systém pro případ výpadku sítě
  • snadná vzdálená správa přes Panasonic KMS server a cloudovou službu
  • integrace stolních i mobilních zařízení usnadní komunikaci v rámci pracovních týmů i s Vašimi klienty
  • bezdrátový DECT systém zabezpečí okamžité a přesné telefonní spojení
  • integrace mobilů umožní využít mobilní zařízení v terénu jako standardní kancelářské pobočky

PDF ke stažení:

  • integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
  • ideální pro segment SOHO
  • integrovaný přístupový bod pro Wi-Fi
  • kapacita pro 6 vnějších a 12 vnitřních SIP hlasových kanálů
  • rozhraní až pro 8 vnějších a 24 vnitřních analogových linek
  • funkce ID volajícího, směrování hovorů, upozornění na hlasové zprávy a funkce Automatické
    spojovatelky (AA)
  • funkce konferenčních hovorů
  • možnost pagingu
  • funkce monitorování
  • funkce pro konferenční videohovory
  • instalace typu plug-and-play
  • funkce konferenčních hovorů
  • možnosti programování a údržby ze vzdálené lokality

PDF ke stažení:

 

Tipy pro Vás

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů