Jak STAND řešení ulehčila práci v organizacích podobných Vaší? Co konkrétně dělají nyní efektivněji? Které výhody oceňuje vedení, a které zaměstnanci? Proč by STAND řešení doporučili naši klienti i ostatním společnostem?
„Velmi nám pomáhá vyskakovací okno aplikace CTI Client, kde vidíme telefonní číslo volajícího i upozornění na zmeškané hovory.“ Představení zákazníka: Městská část Praha 5 patří svou rozlohou a počtem obyvatel k největším v Praze. Leží na levém břehu Vltavy v těsném sousedství hist...
Více„Fusio nám pomáhá s komplexním řízením zakázek. Od nabídek, objednávek a smluv přes realizaci zakázek, Ganttův graf, materiál a skladové hospodářství až po evidenci fakturace.“ Ing. Martin Šalé, provozní náměstek ředitele, AK signal Brno a.s. „Fusio nám pomohlo propojit software Money S...
Více[Případová studie] „Nejvíce nám pomáhá těsné propojení ústředny s naším informačním systémem. Díky tomu máme úplný přehled o tom, kdo volal i kdo právě volá. V databázi pacientů tak rovnou vidíme, kdy nám pacient volal, kdy jsme mu naopak volali my, a to včetně zmeškaných hovorů. N...
Více[Případová studie] Řešení Fusio nyní pomáhá pracovníkům městských a technických služeb v Kuřimi a Rousínově s dohledem nad vytížeností a stavem automobilů i techniky či se správou přijatých objednávek a zaevidovaných smluv. Mohou zde lehce vyhodnotit efekti...
Více[Případová studie] „Software Fusio jsme si vybrali hlavně proto, že je šitý na míru přímo pro naši firmu. Byl vytvořen podle toho, jak jsme chtěli my a nebylo nutné se nějakému systému přizpůsobovat. Největší přínos Fusio je pro nás v tom, že všichni víme, v jakém části se projekt nach...
VíceJak efektivně přijímat a vyřizovat podněty od klientů či občanů, které do Vaší organizace přicházejí? STAND řešení kontaktního centra dokáže pokrýt celé portfolio pro přijímání požadavků, díky integraci softwarových a hardwarových složek. Sdružuje podněty z webových stránek, písemné, telefonické ...
Více[Případová studie] Software pro logistiku, Fusio, pomáhá ve společnosti Moravia Propag především s evidencí procesu námořní a silniční přepravy zboží, od počáteční objednávky až po finální dodání zboží zákazníkovi. Fusio automaticky hlídá důležité termíny a podporuje spoluprác...
Více[Případová studie] Kontrola zásilek a expedice zboží může nyní ve společnosti Gebrüder Weiss probíhat snadno, přesně a rychle. „Software pro logisitku – Fusio – nám ušetří 1,5 – 2 hod. práce na jednoho zaměstnance denně a urychlí celý proces, aby byly zásilk...
Více[Případová studie] Jednomu z našich klientů pomáhá Fusio v oblasti elektronické evidence smluv a správy provozu služebních vozidel. Organizace klienta se člení na množství odborů a vedle hlavního sídla ve Zlíně má ještě další tři pracoviště v rámci ČR. Systém Fusio zde urychluje i ...
Více[Případová studie] Moderní telefonní systém poskytl lázním zdokonalené komunikační možnosti, funkce call centra a kontaktního centra, IP technologii i zachování potřebných analogových poboček. Pokročilou komunikaci s klienty zabezpečují softwarové integrace a propojení s ...
Více[Případová studie] Software pro projektové řízení, Fusio, pomáhá ve společnosti s procesem řízení projektů, od evidence výzev a nabídek, přes správu zakázek, zajištění reportingu, až po grafické zpracování stavu realizace zakázek a vytíženosti zaměstnanců. Představení společno...
VíceIP platforma Panasonic a komunikační sotware ANTS zajišťují propojení 10 vzdálených lokalit pivovarů do jednotného komunikačního celku. Řešení nabízí volání mezi lokalitami zdarma, nahrávání hovorů, provoz kontaktního centra, budování CRM databáze klientů i další výhody. Platforma Panas...
VíceNasazení systému Fusio pro správu agend u pojišťovacích makléřů Představení společnosti Ve středně velké společnosti pojišťovacích makléřů, jejíž majitelé souhlasili s vypracováním případové studie, bez uvedení názvu firmy, pracují obchodní zástupci, likvidátoři pojistných událostí, man...
VíceSTAND řešení městu Luhačovice přineslo vybudování efektivního komunikačního systému, vnitřní volání zdarma, distribuci internetu na příspěvkové organizace zdarma, internetovou a hlasovou konektivitu pro mnoho lokalit z jediné přípojky, propojení lokalit do jednotného celku a centrální s...
VíceMěstská policie Brno na novém komunikačním řešení oceňuje především integraci vzdálených služeben do jednoho celku, snadné předávání hovorů mezi služebnami i strážníky, vnitřní volání zdarma, zvýšený komfort občanů při komunikaci s městskou policií, zobrazování informací o vol...
VíceOptimalizace správy firemních agend Fusio ve strojírenském podniku Siempelkamp. Představení společnosti Siempelkamp Siempelkamp GmbH je německá holdingová společnost s výrobní tradicí přes 120 let a sídlem v Krefeldu v Německu. Koncern se soustředí na tři základní oblasti činnosti – strojíre...
VícePřípadová studie nasazení STAND komunikačního řešení pro efektivní činnost aktivního telemarketingového call centra v Praze. Představení call centra Naším klientem je aktivní telemarketingové call centrum, které buduje a spravuje klientské databáze. Společnost se specializuje na nabídku kval...
VíceNasazení VoIP technologie ve společnosti Vodovody a kanalizace Břeclav, a.s. Sjednocená komunikace efektivně propojuje všechny rozptýlené lokality. Volání zdarma, snadné přepojování hovorů a dosažitelnost pracovníků napříč všemi pracovišti. To oceňují zaměstnanci i zákazníci společ...
VíceNasazení sjednoceného komunikačního systému Panasonic a informační databáze Fusio v realitní společnosti. Spolehlivé zaznamenání obchodního případu: Všechny hovory od zákazníků reagujících na zveřejněný inzerát jsou nyní přijímány centrálním dispečinkem. Operátorka zde zaznamená potřebn...
VíceAbsolutní redukce nákladů na vzájemnou komunikaci v ZŠ a MŠ Brno, Merhautova 37. Systém VoIP, navzdory vyšší počáteční investici, klientovi přináší především vysoké měsíční úspory, dále zvýšení uživatelského komfortu prostřednictvím koncových stanic komunikujících v českém jazyce, ...
VíceKombinace IP telefonní ústředny, hlasové pošty, CTI softwaru a GSM bran ve společnosti Smero. V rámci celého systému byla efektivně použita moderní kombinace IP telefonní ústředny, hlasové pošty, CTI softwaru a GSM bran, řešení přináší jak úspory, tak i efektivitu provozu. Pře...
VíceNasazení technologie VoIP ve společnosti Qisda. Díky vzájemnému propojení ústředen v jednotlivých závodech technologií VoIP jsou ústředny spojeny do celku, využívajícího společný číslovací plán. Pracovníci na jednotlivých závodech si tak mezi sebou mohou volat z pobočky na pobočku jako ...
VíceNasazení softwaru ANTS CTI a modulu DISA pro maximální zefektivnění práce operátorky v Pizzeria Ristorante La Patas. Pro realizaci projektu bylo nutné vyvinout aplikaci, která synchronizuje data předávaná z telefonní ústředny (přes ANTS TAPI Connect Server) s počítačem operáto...
VíceNasazení technologie VoIP ve společnosti PharmSys. Po půl roce provozu nového sytému provedl management společnosti PharmSys průběžné vyhodnocení investice s tím, že nasazení řešení využívajícího VoIP technologii bylo shledáno jako úspěšné a management konstatoval, že implementovan...
VíceNasazení VoIP technologie ve městě Ivančice. Lokality byly propojeny pomocí 8 VoIP kanálů s využitím optického datového spoje, využívaného dosud pouze pro datovou komunikaci. Toto propojení umožňuje kromě již zmíněného směrování vnějších hovorů odboru správních činností přes přípojku ISDN30 ...
VíceNasazení VoIP technologie ve městě Bystřice nad Pernštejnem. S cílem optimalizovat využívání telekomunikačních služeb a technologií navrhla společnost STAND CZ, která je největším dodavatelem telekomunikačních systémů Panasonic v ČR, komplexní řešení postavené především na moderních IP ...
VíceNasazení software PC Phone a automatické směrování příchozích hovorů ve společnosti I.T.S. Spedition. „U naší firmy je na prvním místě zákazník. Samozřejmě jsme tedy ocenili všechny funkce ústředny, které nám umožňují lépe a komfortněji obsloužit hovory našich zákazníků....
VíceInstalace digitální telefonní ústředny Panasonic v Chrudimské nemocnici. Řešení, které na jedné straně nabídlo zajímavé úspory na poplatcích při restrukturalizaci připojení a na druhé straně byla nabídka doplněna o možnost pronájmu a splácení dodávky. Pro realizaci dodávk...
VíceNový systém umožňuje, jak plošné nahrávání objednávek termínů zákazníky (zvukový záznam hovoru) – i nejasně vyslovený požadavek je možné dohledat v budoucnosti, tak i monitoring vytíženosti linky hovory. Vstup do databáze záznamů hovorů je zabezpečený, nahráván je i mobilní ho...
VíceUpgrade nevyhovující telefonní ústředny na IP komunikační systém, zajišťující efektivní propojení vzdálených pracovišť a využití sítě bezdrátových telefonů. „Náš areál je poměrně rozsáhlý a mnoho pracovníků nemá služební mobilní telefon. V rámci svojí pracovní činnosti se vša...
Více