Optimalizace správy smluv a provozu firemních vozidel
[Případová studie] Jednomu z našich klientů pomáhá Fusio v oblasti elektronické evidence smluv a správy provozu služebních vozidel. Organizace klienta se člení na množství odborů a vedle hlavního sídla ve Zlíně má ještě další tři pracoviště v rámci ČR. Systém Fusio zde urychluje i usnadňuje správu agend a propojuje vzdálená územní pracoviště v jednotný celek.
Agenda Smlouvy
Díky registru smluv vedeném ve Fusio mohou nyní zaměstnanci s přístupovými právy snadno a rychle napříč územními pracovišti vyhledat potřebný dokument a pracovat s jeho elektronickou kopií, zatímco originál je bezpečně uložený v archivu.
Automatické e-mailové reporty také upozorňují příslušné pracovníky na končící platnosti smluv. Ve Fusio jsou přehledně registrované i smluvní kontakty a další potřebné údaje.
Systém Fusio je také připravený na propojení s elektronickým portálem tak, aby bylo možné automaticky zveřejňovat smlouvy klienta na internetu.
8 výhod elektronické evidence smluv:
- vzdálený přístup ke smlouvám
- současný přístup více uživatelů k jedné smlouvě
- snadné vyhledávání
- práce s elektronickou kopií smlouvy
- originály v bezpečí
- přístupová práva a ochrana dat
- pravidelné reporty s platnostmi smluv
- možné propojení Fusio s elektronickým portálem a automatické zveřejňování smluv
Agenda Autoprovoz
Systém evidence firemních vozidel ve Fusio umožnil efektivní rezervaci a správu služebních vozidel.
Rezervace a Žádanky: V procesu rezervace vozidel nahradily papírové žádanky elektronické, což výrazně usnadnilo a urychlilo proces schvalování napříč územními pracovišti. (Dřívější skenování a přeposílání žádanek e-mailem nebylo příliš operativní.)
Jednotliví pracovníci si mohou v systému snadno rezervovat příslušný vůz na požadovaný termín a v grafickém náhledu následně sledovat všechny rezervace své, případně, mají-li k tomu oprávnění, i kolegů nebo hodnotit celkovou efektivitu využívání služebních vozidel.
Reporting: Evidence vozidel ve Fusio zajišťuje automatický dohled nad platností technických kontrol, zelených karet a podobných údajů o vozidlech. Prostřednictvím pravidelných e‑mailových reportů mají zodpovědní pracovníci přehled, pro která vozidla bude brzy potřeba zařídit obnovení dokladů.
3 hlavní přínosy elektronické evidence autoprovozu:
- efektivní rezervační systém s grafickým náhledem
- přehled o využití vozidel
- automatické reporty s informacemi o platnosti dokladů a servisních prohlídek
Stáhněte si PDF:
Více o Fusio na specializovaném webu: