Přijímejte a efektivně vyřizujte podněty od klientů či občanů, které do Vaší organizace přicházejí. STAND řešení kontaktního centra dokáže pokrýt celé portfolio pro přijímání podnětů, díky integraci softwarových a hardwarových složek. Sdružuje podněty z webových stránek, písemné, telefonické i zaslané elektronickou poštou. Systém umí celý proces vyřizování podnětů kontrolovat a o stavu klienty průběžně informovat. Umožněte klientům snadnou komunikaci s Vámi, zaveďte kontrolu a pravidla pro vyřizování podnětů a částečně automatizujte poskytování informací, čímž snížíte i náklady na komunikaci a lidské zdroje ve Vaší organizaci.
Topologie fungování kontaktního centra pro příjem požadavků
Proč kontaktní centrum?
-
řešení vhodné pro velké firmy a organizace, nemocnice či úřady
-
centralizace veškerých podnětů přijatých nejrůznějšími komunikačními kanály
-
vhodné pro evidenci požadavků, reklamací, poptávek, dotazů, přání, stížností či žádostí
-
dohled nad průběhem vyřizování a přehled o vyřešení problému/podnětu
-
workflow přání a stížností
-
optimalizace interní i externí komunikace
Více o řešení Kontaktního centra naleznete také na webu naší sesterské společnosti ANTS:
Přečtěte si případovou studii:
Pomůžeme zařídit kontaktní centrum i pro vaši organizaci:
Více o telefonních ústřednách a typových řešeních si můžete přečíst na našem specializovaném webu.