Pomocí hlasových pokynů přepojujte hovory od zákazníků na správné oddělení nebo zástupce, během vysokého vytížení použijte zařízení pro ukládání hlasové pošty, uvítejte vaše zákazníky přívětivě, např. hlasovým průvodcem v jejich jazyce nebo hudbou ve vysoké kvalitě. Integrujte do systému mobilní telefony a spravujte také jejich hlasové schránky.
Tipy pro Vás
Směrujte příchozí hovory na nejvhodnější oddělení
Distribuujte hovory rovnoměrně na všechny pobočky
Zpříjemněte zákazníkům čekání kvalitními nahrávkami
- Zpracujte příchozí volání, zaznamenejte vzkazy a konverzaci nebo spravujte hlasové schránky z mobilního telefonu. Umožní Vám to nástroje hlasové pošty, které můžete sdílet v rámci celé sítě poboček Vaší společnosti.
- Poslouchejte hlasové zprávy pomocí počítače nebo telefonu. Integrujte do systému elektronickou poštu a přijímejte hlasové a faxové zprávy jako přílohy e-mailových zpráv nebo se nechejte e-mailem upozornit na nový fax či hlasovou zprávu. Ovládat hlasovou poštu můžete také z LCD displeje systémového terminálu.
- Přijímejte, odesílejte a distribuujte faxové zprávy prostřednictvím faxového serveru vestavěného do firemního telefonního systému. Přijaté faxy ukládejte do poštovních schránek, přeposílejte a stahujte. Na novou zprávu Vás systém upozorní rozsvícením signalizace či e-mailem.