ANTS Voice Recording add-in rozšiřuje možnosti ANTS CTI Client o funkci nahrávání hovoru (zvukového záznamu). Záznam muže být aktivován za vyžádání uživatele nebo automaticky, pokud je nastaveno nahrávání příslušné pobočky telefonní ústředny, její vstupní linky, MSN čísla na které je voláno a nebo pro konkrétního volajícího dle jeho telefonního čísla (identifikace CallerID). Využití je vhodné jak pro podporu obchodních procesů (např. zaznamenání poptávky zákazníka a kontaktních informací tak, aby nedošlo ke zkreslení informací při předání kompetentnímu obchodníkovi), tak například pro monitoring činnosti pracovníků v call centrech, což umožňuje jejich lepší zaškolení (korekce komunikace se zákazníkem dle firemních standardů), tak udržování kvality komunikace v rámci supervize. Častým využitím je samozřejmě také nasazení na reklamačních linkách nebo pro posouzení stížností zákazníků na komunikaci pracovníků v call centru.
- Záznamy hovorů jsou ukládány ve formě zvukových souborů na server a je možné je přehrát buď přímo přehrávačem médií, jako je například Windows Media Player (součást instalace Microsoft Windows), nebo pomocí aplikace ANTS CTI Client. Výhodou druhého způsobu je možnost snadného nalezení záznamu ve výpisu hovorů aplikace CTI Client. Pokud k hovoru existuje jeden nebo více záznamů (uživatel aplikace CTI Client může nahrávat díky možnosti ručního ovládání nejenom celý hovor, ale i jeho jednotlivé úseky), je u hovoru v seznamu zobrazena ikona a uživatel si může spustit přehrání záznamu, přičemž klient si sám vyžádá od serveru příslušný soubor.
Pro využití možností Voice Recording add-in je třeba pobočkovou telefonní ústřednu vybavit systémem hlasové pošty (VoiceMail) a zajistit dostatečné místo pro nahrávky na pevném disku serveru.
Upozornění: Nahrávání hovoru podléhá zákonným omezením, která vyžadují, aby účastník byl informován o tom, že hovor je nahráván.