Nemusíte se přizpůsobovat softwaru vyvinutému v USA, Japonsku nebo Francii. Naše dceřiná společnost ANTS vyvíjí software pro telekomunikace a dokumenty s detailní znalostí specifik našeho trhu a potřeb zákazníků. Budete-li potřebovat úpravu na míru, zařídíme to u vývojářů sedících ve vedlejších kancelářích. Pečujeme společně o Vaši spokojenost.
Aplikace pro zvýšení produktivity práce uživatelů pobočkové telefonní ústředny. Umožňuje uživateli přehledné zobrazení informací a pružné provádění akcí souvisejících s jeho pobočkou telefonní ústředny.
Aplikace, určená pro statistické vyhodnocení provozu call centra, případně telefonního provozu v libovolné společnosti nebo organizaci. Poskytuje přehledně zpracované statistiky o uskutečněných i zmeškaných hovorech.
Aplikace vyvinutá pro call centra, jak odchozí, která se zabývají obvoláváním klientů, tak příchozí. Poskytuje 4 funkcionality – Čísla pro kampaň, Dialer, Kampaň a Automatická změna stavu operátora – které mohou pomoci s optimalizací i Vašeho call centra.
ANTS CTI Panel je určen pro přehledné zobrazení požadovaných údajů v call centru tak, aby operátoři i manažer call centra byli průběžně informování o okamžitém stavu důležitých ukazatelů, jako například počet hovorů čekajících ve frontě na odbavení.
Aplikace, určená pro úpravu distribuce příchozích hovorů na pobočkové telefonní ústředně. Umožňuje takové řízení příchozích volání, které případně konkrétní ústředna neumí a nebo ke kterému jsou potřeba dodatečné informace například z databáze zákazníka.
ANTS Voice Recording add-in rozšiřuje možnosti ANTS CTI Client o funkci nahrávání hovoru. Představuje nástroj pro podporu obchodních procesů, monitoring činnosti pracovníků v call centrech a jejich lepšího zaškolení. Aplikace nachází využití také na reklamačních linkách, apod.