Nahrávání hovorů je užitečnou součástí firemních procesů. Prostřednictvím nahrávek lze zlepšit komunikaci s klienty, mít k dispozici nástroj pro zpětné přehrání hovoru např. v cizím jazyce nebo pro zaznamenání informací, které v telefonátu zazněly (e-mail, adresa,…). Záznamy hovorů mohou také zlepšit vnitrofiremní komunikaci a předávání informací o klientech a dobře posloužit v obchodním procesu. Pořízené nahrávky lze posílat do e-mailu, zpřístupnit v CTI aplikaci, integrovat do CRM systému, ukládat do paměťového zařízení USB či prostřednictvím internetu na externí server. V některých společnostech je vhodnější řešení hardwarové, jindy zase využití software. Volba správného prostředku může zásadně ovlivnit jak cenu, tak i užitnou hodnotu řešení.
Proč nahrávat hovory?
Zlepšení komunikace s klienty
Vnitrofiremní předávání informací
Zpětné přehrání hovorů
Úspěšnější obchodní proces
Pořízené nahrávky hovorů je možné:
- zasílat na Váš e-mail
- ukládat do CTI aplikace
- integrovat do CRM systému
- ukládat na USB
- ukládat na externí server
Nahrávání hovorů v aplikaci CTI
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat
Více o telefonních ústřednách a typových řešeních si můžete přečíst na našem specializovaném webu.