Garance telefonního provozu home office
Prostřednictvím služby Garant + Vám, v případě náhlé potřeby, zabezpečíme rychlý a hladký přechod Vaší telefonní infrastruktury do režimu „home office“. Budete tak moci využívat Vaši telefonní ústřednu pro komfortní a efektivní komunikaci i z prostředí domácích kanceláří či vzdálených lokalit.
Služba zahrnuje:
(navíc oproti NBD nebo NBD 4) *
- vstupní analýza nastavení telefonní ústředny
- zpracování krizového scénáře (základní změny v nastavení ústředny)
- garance změny nastavení od přijetí požadavku do 48 hodin
- poskytnutí bezplatných licencí Softphone na 10 dní
- poskytnutí bezplatných licencí pro integraci mobilních telefonů na 10 dní
- poskytnutí bezplatných licencí IP/SIP terminálů na 10 dní
- aktualizace zálohy telefonní ústředny každé 3 měsíce
- aktualizace krizového plánu každé 3 měsíce dle případných změn v nastavení ústředny
*Společně s Garant + je třeba mít aktivovanou servisní službu Garant NBD nebo Garant NBD 4.