Automaticky rozpoznejte Vaše VIP zákazníky, zákazníky se specifickými potřebami (např. jazykovými) nebo zákazníky z různých oblastí (např. Čechy, Morava, apod.) a propojte je s pracovníky, kteří jim mohou nejlépe vyhovět. Umožněte volajícím, ať si sami automaticky zvolí, ke komu chtějí být přepojeni. Distribuujte hovory mezi operátory flexibilně, zařazujte je do více vyzváněcích skupin, podle jejich aktuální vytíženosti a počtu čekajících hovorů v jednotlivých frontách. Vytvářejte virtuální týmy napříč Vašimi vzdálenými pobočkami a umožněte najít vždy správného člena týmu pro obsluhu hovoru.
Tipy pro Vás
- Zjistěte jedním pohledem, s kým u vás ve firmě hovořil volající klient naposledy. Tato funkce zkvalitní služby zákazníkům a zefektivní váš provoz. Klienti si jména vašich kolegů ne vždy zapamatují. Ulehčete jim proto telefonní kontakt s vaší společností a pomozte jim zjistit, kdo z vašich pracovníků jim může nejúčinněji pomoci.
- Voláte-li přes GSM bránu, hovory se zákazníkům prezentují jednotným telefonním číslem, ať už se s nimi snaží spojit kdokoli z vaší firmy. Ozývá-li se později zákazník nazpět na váš nepřijatý hovor, bývá obtížné identifikovat, kdo klientovi původně volal. To může způsobit zdlouhavé odbavování hovoru a rozladěnost zákazníka. Využijte software ANTS Dirigent a spojujte klienty snadno s pracovníky, kteří jim původně volali. Používejte v rámci firemního telefonního systému pohodlně obdobný režim, na jaký jste zvyklí u mobilních telefonů.
- Nechejte si potřebné údaje o stavu Vašeho call centra zobrazovat na připojeném externím LED displeji, tzv. wallboardu, nebo na LCD či plasmovém monitoru s velkou úhlopříčkou.