Mějte přehled, kolik hovorů čeká ve frontě na odbavení a jak dlouho. Jako správce monitorujte stav operátorů a členů skupiny, rozeznejte včas problémy a proveďte adekvátní opatření. Zobrazte si soupis hovorů za požadované období, filtrujte v něm dle operátora, pracovní doby, typu hovorů, délky hovorů či vyzvánění. Vyhodnocujte operativně a správně provoz ve Vašem call centru či firmě a zavádějte účinná opatření pro zlepšení zákaznických služeb.
Tipy pro Vás
- Umístěním wallboardu na stěnu v prostorách call centra přispějete k motivaci operátorů obsluhovat hovory potřebným způsobem – například s ohledem na rychlost, počet odbavených telefonátů, přihlašování do skupin při nárůstu fronty, apod.
- Volit můžete variabilně mezi údaji, které je možné získat z pobočkové telefonní ústředny prostřednictvím rozhraní TAPI. Získáte tak okamžitý přehled například o počtu volajících ve frontě, přihlášených operátorů, ztracených či obsloužených hovorů za určitý časový úsek, průměrnou nebo maximální délku čekání volajícího a mnoho dalších parametrech. Odbavujte hovory Vašich klientů kvalitněji.