Reagujte na hovory odkudkoliv z Vašeho pracoviště. Integrujte mobilní a chytré telefony s komunikační sítí Vašeho pracoviště. Přijímejte volání na vnitřní linku do Vaší kanceláře na mobilních telefonech. Využijte hlasové schránky a nahrajte vzkazy pro volající. Poskytněte Vašim zákazníkům lepší servis a zvyšte jejich spokojenost.
- Vícezónové bezdrátové připojení znamená, že můžete reagovat na hovory odkudkoliv z Vašeho pracoviště. Tím se sníží doba čekání a zákazník hovoří s tou správnou osobou v tom správném okamžiku. Během hovoru můžete též snadno přepínat mezi pevným a mobilním telefonem. A nakonec Vám paging DECT umožňuje sdílení hovorů mezi několika účastníky.
- Není nutné, abyste měli více telefonních čísel na osoby, které také používají mobilní telefon. Využijte funkci pro integraci mobilních a chytrých telefonů s komunikační sítí Vaší kanceláře. Mobilní koncová zařízení (včetně chytrých nebo softwarových telefonů) tak lze používat, jako by se jednalo o místní linky a lze na ně přijímat hovory, volat z nich nebo používat systémové krátké volby.
- Lze vytvořit tzv. skupinu distribuce příchozích hovorů Incoming Call Distribution (ICD) a přiřadit do ní až čtyři mobilní telefony, jež budou přijímat volání směrovaná do skupiny. Volání na vnitřní linku v kanceláři tak lze současně přijímat na mobilních telefonech, díky čemuž mohou členové skupiny reagovat na volání v případě, kdy je hlavní kontaktní osoba nedostupná.
- Nahrajte do hlasové schránky až 400 hodin vzkazů a obdržte e-mailové upozornění, kdykoliv dojde k nezodpovězenému hovoru nebo Vám volající zanechá hlasovou zprávu. Díky integraci s Microsoft Outlook mají též uživatelé přístup k obsahu svých hlasových schránek stejným způsobem jako u e-mailů.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat
Více o telefonních ústřednách a typových řešeních si můžete přečíst na našem specializovaném webu.