Zpracovávejte přijaté papírové i e-faktury ve flexibilním systému s možností rychlého schválení, automatického vytěžení i intgerace s DMS a účetními systémy.
5 kroků ke snadnému zpracování faktur
1. Vstup faktury
Z e-mailové schránky, ze sběrné složky v počítači nebo oskenováním na multifunkčním zařízení se faktury snadno dostanou do systému.
2. Příjem faktury do systému Fusio
Ihned po přijetí do systému jsou Vám k dispozici základní informace, jako dodavatel, datum a čas doručení dokumentu.
3. Automatické vytěžení a validace údajů
Dále dokument pokračuje do systému automatického vytěžení a ověřní Vámi požadovaných podrobných údajů.
4. Schválení faktury
Faktury můžete schvalovat expresně - na základě prvních údajů - ihned po přijetí do Fusio nebo později, až po automatickém vytěžení a validaci podrobnějších údajů.
5. Uložení a export dat
Data získaná procesem zpracování faktury můžete ukládat do libovolného formátu nebo exportovat do informačního, účetního systému, SQL databáze, apod.