Nový telefonní systém Panasonic KX-NSX dokáže přiřadit telefonní číslo konkrétnímu uživateli, který jej může používat z libovolného koncového zařízení – stolní/bezdrátový telefon, smartphone, mobilní zařízení - a být tak plnohodnotnou součástí firemní komunikace nejen v kanceláři, ale také na cestách či doma.
Vsaďte na flexibilní komunikační systém, který se snadno přizpůsobí komunikačnímu stylu Vaší společnosti a přitom sníží provozní i jiné firemní náklady. Panasonic KX-NSX nyní exkluzivně pro Vaši společnost či organizaci od STAND.
Napište nám pro více informací o KX-NSX2000:
Avaya IP Office™ je komunikační platforma společnosti Avaya pro malé a středně velké podniky. Jedná se o vysoce modulární hybridní řešení, které poskytuje sofistikované komunikační funkce pro podniky od 5 do 3 000 zaměstnanců. Platforma Avaya IP O...
VíceBezdrátové zařízení Panasonic KX-TGP700 je snadno nainstalovatelné flexibilní telekomunikační řešení vhodné pro malé a střední firmy. Panasonic KX-TGP700 je inovativní zařízení pro organizace, které chtějí bezdrátové telekomunikační řešení pr...
VíceProstřednictvím služby Garant + Vám, v případě náhlé potřeby, zabezpečíme rychlý a hladký přechod Vaší telefonní infrastruktury do režimu „home office“. Budete tak moci využívat Vaši telefonní ústřednu pro komfortní a efektivní komunikac...
VíceVyměňte starou telefonní ústřednu za novou právě nyní a získejte slevu až 30 %* i aplikaci ANTS CTI Client pro pohodlnou a efektivní obsluhu hovorů. Připravili jsme pro Vás, ve spolupráci se společností Panasonic, akci, jejímž cílem...
VíceJak integrovat zaměstnance na home office do Vaší podnikové telefonní infrastruktury? Pokud máte ve firmě telefonní ústřednu Panasonic, potom je to snadné. Nepřestávejte v domácí kanceláři komunikovat se svými klienty či kolegy nebo obsl...
VícePotřebujete mít v práci možnost snadných a rychlých konferenčních hovorů? Uspořádat „schůzku na dálku“ či meeting s Panasonic KX-HDV800 nemůže být snazší. Stačí jedno kliknutí. Díky aplikaci Panasonic Conference App budete mo...
VíceDokonale komplexní platforma Panasonic KX-HTS32 má všechny funkce potřebné pro malé kanceláře již zabudované ve svém hardwaru. Díky tomu se Vám investice vrátí rychleji. KX-HTS32 je univerzální systém kombinující tradiční a IP technologii. Lz...
VíceZískejte flexibilnější, konkurence-schopnější a levnější podnikovou komunikaci – upgradujte Váš stávající komunikační systém snadno pomocí nejnovější platformy Panasonic KX-NSX. Využívejte jediné telefonní číslo na libovolném zařízení –...
VícePořádejte přímo od Vašeho pracovního stolu menší videokonference a monitorujte firemní prostory. Umožní Vám to nový stolní SIP telefon Panasonic KX-HDV430 se zabudovanou kamerou. Snadno a rychle budete moci pořádat video hovory, takže Va...
VícePanasonic doplňuje řadu SIP telefonů o dotykové obrazovky. Společnost Panasonic představila nové špičkové telefony SIP vybavené dotykovou obrazovkou, které slouží k zajištění nejlepšího možného komunikačního výkonu podnikům všech velikos...
VícePředstavujeme Vám novinku od Panasonic – video dveřní zámek a komunikační SIP kamera, vhodné pro připojení k systémům Panasonic řady KX-NS/NSX. Mějte vždy přehled, co se děje za Vašimi dveřmi. Doplňte Váš stávající komunikační syst...
VíceChcete-li dosáhnout vysoké kvality a snížit náklady, zvolte nový Panasonic KX-TGP600 Smart, ideální nástroj pro profesionální komunikaci. Tento systém představuje úplné řešení mobility za příznivou cenu. Snadno se instaluje a přináší fle...
VícePanasonic IP Softphone přináší zcela nové grafické rozhraní, přičemž důsledně zachovává vlastnosti a funkce aktuální řady terminálů Panasonic. Vylepšené navigační menu a vzhled tlačítek dělají nový Softphone ještě intuitivnější a ef...
VíceJednomu z našich klientů, realitní společnosti, se podařilo, díky implementaci nového komunikačního řešení, dosáhnout výrazného snížení nákladů, účinně cílit investice do reklamy, zefektivnit obchodní proces, využít statistiku pro motivaci a&...
VícePro jakýkoliv malý a střední podnik, který hledá cesty, jak snížit náklady na komunikaci aniž by se snížil výkon jejich technologií, máme nyní odpověď v jednotném komunikačním řešení Panasonic KX-NS500. Hledá vaše firma špičkovou komunik...
VíceZákladnová stanice Panasonic KX-NS0154 IP pro systém bezdrátových telefonů DECT přináší zajímavé výhody. Připojení ke komunikačnímu systému je realizováno přes LAN, protokolem TCP/IP. Základnová stanice je rozšiřitelná ze 4 na 8 kanálů pouhou l...
Více„Velmi nám pomáhá vyskakovací okno aplikace CTI Client, kde vidíme telefonní číslo volajícího i upozornění na zmeškané hovory.“ Představení zákazníka: Městská část Praha 5 patří svou rozlohou a počtem obyvatel k největším v Praze. Leží n...
Více[Případová studie] „Nejvíce nám pomáhá těsné propojení ústředny s naším informačním systémem. Díky tomu máme úplný přehled o tom, kdo volal i kdo právě volá. V databázi pacientů tak rovnou vidíme, kdy nám pacient volal, kdy jsme mu naopa...
VíceJak efektivně přijímat a vyřizovat podněty od klientů či občanů, které do Vaší organizace přicházejí? STAND řešení kontaktního centra dokáže pokrýt celé portfolio pro přijímání požadavků, díky integraci softwarových a hardwarových složek. Sdružuje...
Více[Případová studie] Moderní telefonní systém poskytl lázním zdokonalené komunikační možnosti, funkce call centra a kontaktního centra, IP technologii i zachování potřebných analogových poboček. Pokročilou komunikaci s klienty zabezpe...
VíceIP platforma Panasonic a komunikační sotware ANTS zajišťují propojení 10 vzdálených lokalit pivovarů do jednotného komunikačního celku. Řešení nabízí volání mezi lokalitami zdarma, nahrávání hovorů, provoz kontaktního centra, budování CRM dat...
VíceSTAND řešení městu Luhačovice přineslo vybudování efektivního komunikačního systému, vnitřní volání zdarma, distribuci internetu na příspěvkové organizace zdarma, internetovou a hlasovou konektivitu pro mnoho lokalit z jediné přípojky, propoj...
VíceMěstská policie Brno na novém komunikačním řešení oceňuje především integraci vzdálených služeben do jednoho celku, snadné předávání hovorů mezi služebnami i strážníky, vnitřní volání zdarma, zvýšený komfort občanů při komunikaci s ...
VícePřípadová studie nasazení STAND komunikačního řešení pro efektivní činnost aktivního telemarketingového call centra v Praze. Představení call centra Naším klientem je aktivní telemarketingové call centrum, které buduje a spravuje klientské da...
VíceNasazení VoIP technologie ve společnosti Vodovody a kanalizace Břeclav, a.s. Sjednocená komunikace efektivně propojuje všechny rozptýlené lokality. Volání zdarma, snadné přepojování hovorů a dosažitelnost pracovníků napříč všemi pracoviš...
VíceNasazení sjednoceného komunikačního systému Panasonic a informační databáze Fusio v realitní společnosti. Spolehlivé zaznamenání obchodního případu: Všechny hovory od zákazníků reagujících na zveřejněný inzerát jsou nyní přijímány centrá...
VíceAbsolutní redukce nákladů na vzájemnou komunikaci v ZŠ a MŠ Brno, Merhautova 37. Systém VoIP, navzdory vyšší počáteční investici, klientovi přináší především vysoké měsíční úspory, dále zvýšení uživatelského komfortu prostřednictvím konc...
VíceKombinace IP telefonní ústředny, hlasové pošty, CTI softwaru a GSM bran ve společnosti Smero. V rámci celého systému byla efektivně použita moderní kombinace IP telefonní ústředny, hlasové pošty, CTI softwaru a GSM bran, řešení přin...
VíceNasazení technologie VoIP ve společnosti Qisda. Díky vzájemnému propojení ústředen v jednotlivých závodech technologií VoIP jsou ústředny spojeny do celku, využívajícího společný číslovací plán. Pracovníci na jednotlivých závodech si tak mezi...
VíceNasazení softwaru ANTS CTI a modulu DISA pro maximální zefektivnění práce operátorky v Pizzeria Ristorante La Patas. Pro realizaci projektu bylo nutné vyvinout aplikaci, která synchronizuje data předávaná z telefonní ústředny (přes ...
VíceNasazení technologie VoIP ve společnosti PharmSys. Po půl roce provozu nového sytému provedl management společnosti PharmSys průběžné vyhodnocení investice s tím, že nasazení řešení využívajícího VoIP technologii bylo shledáno jako úspěš...
VíceNasazení VoIP technologie ve městě Ivančice. Lokality byly propojeny pomocí 8 VoIP kanálů s využitím optického datového spoje, využívaného dosud pouze pro datovou komunikaci. Toto propojení umožňuje kromě již zmíněného směrování vnějších hovo...
VíceNasazení VoIP technologie ve městě Bystřice nad Pernštejnem. S cílem optimalizovat využívání telekomunikačních služeb a technologií navrhla společnost STAND CZ, která je největším dodavatelem telekomunikačních systémů Panasonic v ČR, kom...
VíceNasazení software PC Phone a automatické směrování příchozích hovorů ve společnosti I.T.S. Spedition. „U naší firmy je na prvním místě zákazník. Samozřejmě jsme tedy ocenili všechny funkce ústředny, které nám umožňují lépe a&n...
VíceInstalace digitální telefonní ústředny Panasonic v Chrudimské nemocnici. Řešení, které na jedné straně nabídlo zajímavé úspory na poplatcích při restrukturalizaci připojení a na druhé straně byla nabídka doplněna o možnost pron...
VíceNový systém umožňuje, jak plošné nahrávání objednávek termínů zákazníky (zvukový záznam hovoru) – i nejasně vyslovený požadavek je možné dohledat v budoucnosti, tak i monitoring vytíženosti linky hovory. Vstup do databáze záznamů ho...
VíceUpgrade nevyhovující telefonní ústředny na IP komunikační systém, zajišťující efektivní propojení vzdálených pracovišť a využití sítě bezdrátových telefonů. „Náš areál je poměrně rozsáhlý a mnoho pracovníků nemá služební mobilní te...
Více