Podpořte váš obchod a získejte náskok před konkurencí. Spolupracujte, vytvářejte virtuální týmy a sdílejte efektivně zdroje. Obsluhujte telefonní hovory ke spokojenosti vašich klientů. Přepojujte hovory od zákazníků na správná místa a zajistěte jejich řádné zodpovězení a zpracování. Slučte vaši firemní agendu do jednotného prostředí. Zjednodušte a zefektivněte firemní komunikaci, zvyšte celkovou produktivitu a poskytujte lepší služby zákazníkům.
Využijte IP protokol a přeneste do Vaší organizace přesvědčivé výhody, např. zvýšení efektivity práce uživatelů a snížení nákladů na komunikaci. Propojte více pracovišť Vaší společnosti pod jednu nadřazenou jednotku. Mějte k dispozici záložní server, který v případě poruchy hlavní jednotky převezme její funkci. Připojte nový systém k existujícím pobočkovým ústřednám a modernizujte Vaše firemní komunikace bez nutnosti výměny všech pobočkových ústředen.
Reagujte na hovory odkudkoliv z Vašeho pracoviště. Integrujte mobilní a chytré telefony s komunikační sítí Vašeho pracoviště. Přijímejte volání na vnitřní linku do Vaší kanceláře na mobilních telefonech. Využijte hlasové schránky a nahrajte vzkazy pro volající. Poskytněte Vašim zákazníkům lepší servis a zvyšte jejich spokojenost.
Podpořte významný prvek vašeho úspěšného podniku a vyřizujte telefonní hovory klientů efektivně a zdvořile. Mějte okamžitý přehled o důležitých statistikách Vašeho call centra, motivujte operátory a zlepšete zákaznické služby.
Zlepšete komunikaci se zákazníky, mějte nástroj pro zpětné přehrávání hovorů (v cizím jazyce nebo pro zaznamenání informací, které v telefonátu zazněly: e-mail, adresa,…). Zlepšete vnitrofiremní komunikaci a předávání informací o klientech, optimalizujte obchodní proces.
Zvládněte více, cestujte méně a buďte při tom, ať už jste kdekoliv. Konferenční řešení mohou zefektivnit práci ve firmě i mimo ni. Díky plynulé komunikaci snižují cestovní náklady a zrychlují rozhodování.
Se servisní smlouvou Garant budete využívat služeb na nadstandardní úrovni. Garantovaná rychlost servisního zásahu, dálkový dohled, okamžitá výměna vadných dílů v záruce za nové, prémiové softwarové funkce a pozáruční zapůjčení náhradních dílů po čas opravy za nové.
Servery pro sjednocenou komunikaci a spolupráci navržené pro optimalizaci činnosti Vaší organizace, široká řada koncových zařízení nabízejících vysoký užitek i komfort a aplikace pro zvýšení produktivity uživatelů pobočkové telefonní ústředny, statistické vyhodnocování telefonního provozu,...
Více informací o komunikačních systémech a typové řešení pro konkrétní oblast či obor Vaší činnosti naleznete na specializovaném webu o telefonních ústřednách.