Telefonická komunikace má svá specifika, navzájem se při ní nevidíme a je těžší vnímat, kdo je na druhé straně. Často zapomínáme říct vše, co musíme nebo dostatečně nezohledníme potřeby partnera. Ať už telefonujeme soukromě či pracovně, řešíme příjemné či nepříjemné záležitosti, domlouváme schůzky, reagujeme na námitky nebo konkretizujeme obchod, je užitečné vědět, jak po telefonu navázat dobré mezilidské vztahy.
Jak zdokonalit telefonickou komunikaci s Vašimi zákazníky? Jak zařídit, aby se klient na telefonu mohl v ten moment cítit, jako nejdůležitější člověk na světě? Osvojte si pár snadných návyků, které podpoří spokojenost Vašich klientů. Zde jsou první 4 z nich: 1. Zvedejte telefony ry...
VíceNaplnit diář schůzkami může být noční můrou mnoha obchodníků nebo asistentek. Přitom základ úspěchu je snadný. Je dobré znát, jak získat psychologickou převahu, umět správně zregenerovat duševní síly po dílčím neúspěchu, vyvarovat se porušování základních pravidel správného telefonování a dodržov...
VíceProč byste si měli před telefonováním přečíst vtip? Proč netelefonovat v trenýrkách a tílku? Proč fráze „Neobtěžuji?“ není vhodná pro zahájení telefonátu? Jak klient může získat dojem, že jste lháři hned na začátku hovoru?
VíceVíte, kdo má první zavěsit, kdy je váš projev ležérnější nebo jak druhá strana může nabýt dojmu, že jí pohrdáte? Seriál tipů, kterými vám chceme ulehčit každodenní komunikaci po telefonu, startujeme pravidly etikety. Podle Ladislava Špačka, je, stejně jako v případě jiného společenského kontaktu,...
Více